چانگشا SAIYISI ٹیکنالوجی کمپنی لمیٹڈ

تمام کیٹگریز

گھر> کیس اور خبریں۔

فضائی لفٹوں کی نقل و حمل کے لیے تجاویز

وقت: 2022-08-29 مشاہدات: 93

未 标题-2

ہر فضائی لفٹ برابر نہیں بنائی جاتی، اور اس لیے یہ یقینی بنانا ضروری ہے کہ آپ اپنے اندر اور آؤٹ کو سمجھتے ہیں۔

ہوائی لفٹیں گاڑیوں میں نصب آلات ہیں جو کارکنوں کی مدد کے لیے بلند سطحوں پر کام انجام دینے کے لیے استعمال ہوتے ہیں۔ یا تو آپ نے انہیں اس وقت دیکھا ہوگا جب کوئی یوٹیلیٹی کمپنی پاور لائن پر کام کر رہی ہو، یا شاید کمپنی کا دفتر اپنی کھڑکیوں کو صاف کر رہا ہو۔ یہ سیڑھیوں کے مقابلے بلندی کے آسان ذرائع ہیں، ان کی نقل و حرکت اور کام میں لچک کی بدولت۔

لیکن اس سے پہلے کہ آپ اپنی ملازمتوں اور کاموں میں آپ کی مدد کے لیے اپنی فضائی لفٹ کا استعمال کر سکیں، آپ کی ہوائی لفٹ کو اس کی منزل تک پہنچانے کا معاملہ ہے۔ اس بات کو یقینی بنانے کے لیے ان تجاویز میں سے کچھ پر غور کریں کہ آپ کی فضائی لفٹ آپ کے کام کی جگہ پر محفوظ اور محفوظ طریقے سے پہنچ جائے۔ ایک مناسب ٹرانزٹ نہ صرف آپ کے آلات کی حفاظت کو یقینی بناتا ہے بلکہ آپ اور آپ کے ساتھی آپریٹرز کی حفاظت کو بھی یقینی بناتا ہے۔ آپریٹنگ ہوائی لفٹوں کے خطرات کے بارے میں کچھ معلومات بھی شامل ہیں اور بہترین آپریشنز کے لیے اپنی فضائی لفٹوں کو کیسے چیک کریں۔

1. اپنے آپریشنز مینوئل سے مشورہ کریں۔

ہر فضائی لفٹ برابر نہیں بنائی جاتی، اور اس لیے یہ یقینی بنانا ضروری ہے کہ آپ اپنے اندر اور آؤٹ کو سمجھتے ہیں۔ یہ صرف اس وقت کے لیے اہم نہیں ہے جب آپ اپنا کام مکمل کرنے کے لیے ہوائی لفٹ استعمال کر رہے ہوں، بلکہ یہ اس وقت کے لیے بھی اہم ہو گا جب آپ اپنی ہوائی لفٹ کو ٹرک پر لاد رہے ہوں اور جب آپ اسے اتارنے کی کوشش کر رہے ہوں۔ . یہ لمحات بہت اہم ہیں کیونکہ ایک غلطی کے نتیجے میں آپ کو یا آپ کے ساتھی کارکنوں کو سامان کو نقصان اور ذاتی چوٹ پہنچ سکتی ہے۔

2. نقل و حمل کے لیے اپنی فضائی لفٹ کو مناسب طریقے سے تیار کریں۔

نقل و حمل کے لیے اپنی فضائی لفٹ تیار کرتے وقت، اس بات کو یقینی بنائیں کہ بوم مکمل طور پر پیچھے ہٹ گیا ہے اور اسے بڑھایا نہیں گیا ہے۔ اگر اس میں 360 ٹرنٹیبل ہے، تو یقینی بنائیں کہ اس میں دائرے کے آخر والے پہیے ہیں اور کوئی بھی ایکسل مکمل طور پر پیچھے ہٹ گیا ہے۔ اگر آپ کی فضائی لفٹ ایک قینچی کی لفٹ ہے، تو یقینی بنائیں کہ یہ پوری طرح سے نیچے اور جوڑ دی گئی ہے۔

نقل و حمل سے پہلے اپنی ہوائی لفٹ کو صحیح طریقے سے نہ رکھنے سے حادثہ ہو سکتا ہے، آپ کی ہوائی لفٹ کو نقصان پہنچ سکتا ہے اور ممکنہ طور پر اپنے آپ کو اور آپ کے آس پاس کے لوگوں کو نقصان پہنچ سکتا ہے۔

3. ٹرانسپورٹ کے دوران تصادم اور دیگر حادثات کی روک تھام

اگر آپ کی فضائی لفٹ میں ٹرن ٹیبل ہے، تو یقینی بنائیں کہ یہ مناسب طریقے سے لاک ہے تاکہ نقل و حمل کے دوران یہ گھومے اور جھولے۔ یہ بھی آپ کی گاڑی یا مسافروں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ ہوائی لفٹ کے ارد گرد جھولنے کے ساتھ ایک بدترین صورتحال آپ کے گردونواح کو نقصان پہنچا رہی ہے۔

4. ٹپ اوورز سے گریز کریں۔

چاہے آپ کی ہوائی لفٹیں ہلکی طرف ہوں یا زیادہ سے زیادہ بھاری ہوں، یہ سمجھداری کی بات ہے کہ اسے لے جانے کے دوران مشین اور تمام حرکت پذیر حصوں کو نیچے رکھنے کے لیے ٹائی ڈاؤن چینز اور پٹے استعمال کریں۔ ایسا کرنے میں ناکامی کے نتیجے میں آزاد حرکت پذیر پرزے ہو سکتے ہیں، جیسے کہ ٹرن ٹیبل اگر بند نہ ہو تو، یا بوم غلطی سے کسی عجیب و غریب موقع سے بڑھ جاتا ہے۔ ان میں سے کسی بھی حادثے کے نتیجے میں آپ کی گاڑی، آپ کے سازوسامان کو نقصان پہنچ سکتا ہے، اور کارکنوں اور راہگیروں کو چوٹ پہنچ سکتی ہے۔ اس کے علاوہ، اس سے کسی بھی بھاگنے والی ہوائی لفٹوں کو روکنے میں مدد مل سکتی ہے اگر یہ آپ کے ٹرک پر مناسب طریقے سے کھڑی نہ ہو۔ یہ یقینی بنانا بہتر ہے کہ آپ کی ٹائی ڈاؤن چینز اور پٹے خاص طور پر گاڑیوں اور بھاری حصوں کے لیے بنائے گئے ہیں۔

5. آپ کی فضائی لفٹ کو لوڈ کرنا اور چھوڑنا

اپنی ہوائی لفٹ کو لوڈ کرتے اور اتارتے وقت، اس بات کو یقینی بنائیں کہ بہت احتیاط کا استعمال کریں اور ٹرک پر چڑھتے یا اترتے وقت بہت آہستہ ڈرائیو کریں۔ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس ایک یا دو ساتھی ہیں جو کسی بھی حادثے کو روکنے کے لیے ٹرک کے اندر اور باہر آپ کی رہنمائی میں مدد کریں۔ آنکھوں کا دوسرا یا تیسرا جوڑا اس بات کو یقینی بنانے میں بھی مدد کر سکتا ہے کہ ٹرک سے آپ کی ہوائی لفٹ اور جاب سائٹ پر پوزیشن میں آتے وقت کوئی تصادم نہیں ہوتا۔

6. بین الاقوامی کھیپ

اگر کسی وجہ سے آپ کو اپنی فضائی لفٹیں بیرون ملک یا کسی بین الاقوامی سرحد کے پار لے جانے کی ضرورت ہے، تو بہتر ہے کہ ایسے سامان کی منتقلی میں مدد کے لیے کسی مستند مال بردار سے مشورہ کریں۔

OSHA کی تعمیل میں آپریشنز اور تربیت کے بارے میں

اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ یا آپ کے فضائی لفٹ آپریٹرز مناسب تربیت کے ذریعے صحیح قابلیت رکھتے ہیں۔ ایسے تربیتی کورسز اور پروگرام ہیں جو آپ کے آپریٹرز کو فضائی لفٹوں کے استعمال میں بہتر طریقے سے تیار کرنے میں بھی مدد کر سکتے ہیں۔ جہاں کہیں بھی آپ کے آپریٹرز کو فضائی لفٹ کی تربیت حاصل کرنی چاہیے، اس بات کو یقینی بنائیں کہ ان کی تربیت میں عوامل اور مسائل شامل ہیں جیسے:

· برقی خطرات، الیکٹروکیشن اور ان سے نمٹنے یا ان سے بچنے کے طریقہ کار؛

گرنے اور گرنے والے آبجیکٹ کے خطرات اور ان سے نمٹنے کے طریقہ کار؛

· غیر محفوظ حالات کا اندازہ لگانا اور ان سے کیسے بچنا ہے؛

فضائی لفٹ کے درست آپریشنز کو سمجھنا؛

صحیح آپریشنز سیکھنے کے بعد ایریل لفٹ چلانے کے بارے میں علم اور مہارت کا مظاہرہ کرنا؛ اور

· آلات کا معائنہ کرنا۔

اگر حادثات رونما ہونے چاہئیں یا کام کی جگہ پر کوئی خطرہ پایا جاتا ہے اور آپریٹر نے اس پر توجہ نہیں دی ہے تو دوبارہ تربیت کو بھی نافذ کیا جانا چاہئے۔ مناسب حفاظتی طریقہ کار کو یقینی بنانا زندگیوں کو محفوظ رکھنے کے ساتھ ساتھ آلات اور گردونواح کو پہنچنے والے نقصان کو بھی روک سکتا ہے۔

آلات کے مناسب معائنہ کے بارے میں

آپ کی فضائی لفٹ کا مناسب معائنہ زیادہ سے زیادہ آپریشن کرنے اور کام کے درمیان خرابی کے درمیان فرق کر سکتا ہے، جس سے کارکن پھنسے ہوئے ہیں۔

OSHA کی طرف سے سفارش کی جاتی ہے کہ آپ کو کسی بھی کام کی شفٹ کے دوران فضائی لفٹ چلانے سے پہلے درج ذیل اجزاء کا معائنہ کرنا چاہیے:

اس گاڑی کے بارے میں جو فضائی لفٹ بھری ہوئی ہے:

اپنے سیال کی سطح (تیل، ہائیڈرولک، ایندھن اور کولنٹ کی سطح) کو چیک کریں اور کسی بھی سیال کے رساؤ کو تلاش کریں جو ان سطحوں کو متاثر کر سکتا ہے۔

· سالمیت اور افراط زر کے لیے پہیے اور ٹائر چیک کریں۔

بیٹری کو چیک کریں کہ یہ کام کر رہی ہے۔

نچلی سطح کے کنٹرولز کو چیک کریں۔

کسی بھی خرابی یا عجیب تبدیلی کے لیے اپنے اسٹیئرنگ اور بریکوں کو چیک کریں۔

اپنی لائٹس، اپنے گیجز اور اپنے ہارن کو چیک کریں تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ وہ ٹھیک سے کام کر رہے ہیں۔

یہ حفاظت کے لیے اہم ہیں، خاص طور پر جب آپ کو اپنے اردگرد موجود دوسروں کو اپنی موجودگی سے آگاہ کرنے کی ضرورت ہو اور یہ کہ کام ہو رہا ہے۔

خود فضائی لفٹ کے اجزاء کے بارے میں:

اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپریٹنگ اور ایمرجنسی کنٹرول تمام کام کر رہے ہیں۔

اس بات کو یقینی بنانے کے لیے چیک کریں کہ آپ کے پاس بورڈ پر ضروری حفاظتی پوشاک موجود ہے۔

ہائیڈرولک، ہوا، نیومیٹک، ایندھن اور برقی نظاموں کا معائنہ کریں۔

· کسی بھی موصلی اجزاء کو چیک کریں۔

کسی بھی گمشدہ انتباہات یا تدریسی نشانات پر نظر رکھیں۔ اگر غائب ہو تو ان کو تبدیل کیا جانا چاہئے۔

لاکنگ پن، فاسٹنرز، کیبلز اور وائرنگ ہارنیس چیک کریں۔

· اپنے گارڈ ریل سسٹم کو چیک کریں۔

کسی بھی غائب یا ڈھیلے فٹنگ حصوں کی تلاش کریں اور ان کی اطلاع دیں۔ یہ گرنے کے حادثات، آلات کی خرابی اور چوٹ کا باعث بن سکتے ہیں۔

سامان کی ترسیل میں پیشہ ورانہ مدد

بعض صورتوں میں، ہو سکتا ہے کہ آپ کو اپنی فضائی لفٹ لے جانے میں پیشہ ورانہ مدد کی ضرورت محسوس ہو۔ پیشہ ورانہ خدمات کے ساتھ، آپ اپنے سامان کو محفوظ طریقے سے اور فوری طور پر وہاں تک پہنچا سکتے ہیں، اور فریق ثالث کی مدد سے، آپ اپنے آپریٹرز اور کارکنوں کو اپنے سامان کی نقل و حمل کے عمل میں چوٹ لگنے کے خطرے میں پڑنے کے امکانات کو بھی کم کرتے ہیں۔ ہوائی لفٹ.

آپ اپنی فضائی لفٹوں کو لے جانے کے لیے جو بھی طریقہ منتخب کرتے ہیں، یاد رکھیں کہ حفاظت آپ کی اولین ترجیح ہونی چاہیے۔ مناسب تربیت اور حفاظتی احتیاطی تدابیر کے ساتھ، آپ اپنی فضائی لفٹیں وہاں لے جا سکتے ہیں جہاں کام کرنے کے لیے ان کی ضرورت ہے۔


گرم زمرے